lørdag, februar 27, 2010

SJÖLSTYRT LIV ZINE 6!!

En liten beskjed fra Ane Vegane i Sjølstyrt liv fanzinen;
heia heia alle veia!

sjette nummer av sjölstyrt liv er nå sendt til trykk og vil bli sluppet på umeå feministfestival 14. mars! det har värt en lang vei og det har tatt lang tid, men nå er jeg endelig tilbake. dette nummeret har steget litt i pma etter det forrige ganske alvorlige og seriöse nummeret., sjölstyrt underliv.

jeg har intervjua örjan FIST tverbakk om å väre pönker på 80-tallet i bodö, om å bli voksen og om opprör. jens vse fra vsemedia har skrevet litt om hvorfor en skal väre straight edge. edit, linus og rok har også skrevet om alkohol og det har jeg også! i tillegg til meninger om alkohol og solidaritet, alkohol og mostand, og rusgifter generelt, er det en haikehistorie fra da jeg haika til umeå förste gangen, noen av mine favorittsangtekster og et legendarisk bilde av karl i hagen.

sjölstyrt liv 6 har 60 a5-sider, svart hvitt og koster 35 spenn. og jeg har klart å skrive på norsk denne gangen også, sjöl om den begynner å bli litt utvanna.

du kan kjøpe den av meg på umeå feminist-festival, edge the movie-visningen i stockholm 17. mars, kollwitz-konserten i oslo 25. mars, eller law & order fest i göteborg 27. mars. eller du kan kjøpe den via post anekam at gmail dot com. ((minst) 10kr porto kommer i tillegg) den kommer også til å väre til salgs på platebutikken tiger fra rundt den 25. kommer tilbake når jeg vet flere steder. om du vil ha, vite noe, hva som helst ta kontakt per epost, jeg henger ikke så mye på internett.

om du vil kjöpe flere (til distros etc) ta kontakt for pris og ordnings, hadde värt fint å fått ordna det mens jeg er i norge.

it's ok not to drink!
ane vegane

PS: fins fortsatt flere av sjölstyrt underliv for de som er interessert, og fant noen få av sjölstyrt liv 4 også! gnagsår 2 (mitt seriezine) er også snart klart, det blir en reisedagbok av min to måneders haik i europa. mer info kommer kanskje seinere.