søndag, september 23, 2018

VinylKnut med bloggpause

En av Norges mest informative og beste blogger VinylKnut tar pause. Først og fremst fordi han vil drive med prisguiden på norske LPer; Norsike.  Her er beskjeden som kom opp på fredag 21 september;

"Jeg tar nå en bloggpause på ubestemt tid mens jeg prioriterer å arbeide med NorSike - Norsk LP-diskografi og prisguide. Noen sporadiske blogginnlegg kan det bli framover, og jeg kommer også til å oppdatere loggen med ujevne mellomrom etter hvert som jeg får lest nye utgaver av Shindig! Magazine, Record Collector og Ugly Things. Mer vinyl vil jeg også legge ut til salgs på loftet i rykk og napp, mens vinyl-feeden oppdaterer seg selv med lenker til aktuelle nyheter fra ulike vinylrelaterte blogger. Men førsteprioritet en god stund framover blir for min del altså NorSike."