fredag, februar 17, 2017

Æ går nye veier for å finansiere neste prosjekt

Her er noen ord fra Æ:

Har du lyst til å kjøpe noe veldig eksklusivt?
Jeg holder på å dra inn penger til ..... nye greier.... så:
Endetidsbilda er jo bare gitt ut på USB, (150 spenn + porto)
men nå skal jeg lage et veldig lite opplag av disse

400 spenn. Eksklusivt.
Lakei-versjonen:
- Alt det som er på den fysiske utgaven fra før (skiva i forskjellige formater, Sisimiut-EPen, video, tekster osv)
- Så kommer jeg til å spille inn den låten fra skiva den som kjøper eksemplaret bestemmer- på video. Det kommer jeg til å gjøre i mitt eget habitat, solo.
Kommer altså til å bli veldig custom made, og du kan stort sett gjøre hva du vil med den etterpå. Jeg lover å øve

800 spenn: Sinnsykt eksklusivt.
Slave-versjonen:
- Alt det som er på den fysiske utgaven fra før (skiva i forskjellige formater, Sisimiut-EPen, video, tekster osv)
-Du velge 3 låter fra når som helst (så framt det er jeg som har skrevet dem, og spilt dem inn før som meg selv)- på video. Det kommer jeg til å gjøre i mitt eget habitat, solo.
Kommer altså til å bli sykelig custom made, og du kan stort sett gjøre hva du vil med den. Her er jeg nødt til å øve masse.
- Jeg kommer til å smelle på noen uforutsette ting

Diskresjon utloves. Mail meg på; kontakt (ætt) erling.nu